Hey,Hey, My Name Is Ferra,be my followers !Ty

Saturday, July 7, 2012

Mine.

Assalamualaikum & Hi guys :D. So post ini, khas untuk my little angles :* which is my bestfriends :') 

Kau nampak perempuan yang sebelah aku nama dia Atiqah tu? She's my bestfriend since 2009. Masuk tahun ni, dah 3 tahun kitaorang jadi bestfriends. Hope our friendship will lasts forever. Her name is Atiqah binti Mat Senin. Aku panggil dia Pot, Tipah, Atipah, Tiqa & Peah. Nama baru dia~ ehekz. Haha. K. So I'm so gonna love her till jannah , InsyaAllah ! Love you peahhh :* x

Nampak tak budak sebelah aku tu? Nama dia Nurul Hidayah binti Adzman. Hihihi. Aku dengan dia baru kawan tahun ni, dah jadi best friends. Eh ye ke yot? ._. hehehe. So. Dia orangnya random, penyabar, sangat memahami, dan suara dia... Tak ubah kecomelannya. Dia ni tersangatlah talkative! Percayalah. Aku tahu. Dia comel :p I know~ Tengok lah best friends best friends dia semua comel comel belaka :* ehekz. Aku selalu marah dia ni sebab dia ni terlampau talkative. Kadang kadang, aku pun get annoyed. So yotttt. I'm so gonna love you forever. Stay forever with me & Peah, please? :* Love you yottt. :* x

Hehe. Ni whole gang kitaorang ! :D So from left, Aiena, Fatin, Eika, Faiqaa Aiena, Nad, Syafika, me and Yot :D Peah takda dengan Sabot takda :( dorang tangkap gambar ~ Hehe. Aku sayang korang semua forever . :* Hehehe. x

Hehehe. Kawan kawan saya semua comel izzit? :D Hampir semuanya taken. :p Aku, Peah, Yot, Fatin je single. *sad face*. Hehehe. Bye love ones. Love you gegaizzz :*

No comments:

Post a Comment