Hey,Hey, My Name Is Ferra,be my followers !Ty

Wednesday, July 11, 2012

Backstabber.

Assalamualaikum, Hello. Hows it going? 

So. Korang pernah ada tak kawan yang suka backstab korang? Ada tak? Confirm ada punya. Tahu tak backstabber tu apa? Backstabber tu jenis orang yang suka mengutuk kat belakang. Like.. Depan cakap lain, belakang cakap lain. Get me? Uhm. Cam. Orang yang suka kutuk belakang la. Bak kata cikgu Basyirah saya , "Apa barang main backstab?!". hehe. Dia tak cakap tu sebenarnya. Tapi dia suka cakap "Apa barang". K. 

Dear backstabbers. Kenapa lah korang wujud en? Why? Kalau tak suka, cakap lah depan depan. Tak perlu nak cakap belakang. Be honest je lah kan? Whats your problem ah? Duh. Jahatnya kau ni. Kalau boleh, the whole gang kau nak kutuk kan sebenarnya? Takpe. Aku okay. Even aku dah banyak kali kena backstab, aku still cakap aku okay. But deep inside. Aku dan Allah je tahu camana aku rasa. Tapi takpe lah. Benda dah jadi kan? Apa aku boleh buat. Boleh jadikan pengajaran je kan? 

Since aku dapat tahu kau backstab aku, aku rasa macam nak berubah. Aku bukan berubah sebab kau. Tapi, untuk semua orang. Untuk kebaikkan aku juga. Tak rock lah kan kalau kita berubah untuk seseorang yang kita sayang je tapi kita takda niat nak berubah untuk masa hadapan? Aku tak pasti korang faham ke tak. Tapi aku harap ye la en. Dan. Aku berharap juga yang kau akan stop dengan perangai kau yang mengutuk belakang ni. Okay? Aku janji untuk berubah sebab kau, untuk masa hadapan aku & untuk kebaikkan aku. Kau pun kenalah berubah untuk aku, demi masa hadapan kau dan kebaikkan kau. InsyaAllah orang ramai akan sayang kau. 

Okay. That's all. Itu jelah kot aku nak share. Aku harap kau baca post ni, and harap kau sedar. Amin. Ok bye. 

No comments:

Post a Comment