Hey,Hey, My Name Is Ferra,be my followers !Ty

Saturday, July 7, 2012

Dear Friends,

Ada banyak jenis kawan dalam dunia ni. Friends, Fake friends, Best friends, True frends, Real friends. Aku tak tahu sangat beza True friends & Real friends ni. Tapi, aku percaya. Most of us, ada semua kawan seperti yang tersenarai, kan?

Ini adalah berdasarkan siasatan & pengalaman aku sendiri :)

Friends - Kawan. Kawan jenis "Friends" ni, kawan yang biasa biasa je. Kadang kadang je kita share problems kita dengan dia. And "Friends" ni kita kalau jumpa bertegur . Kadang kadang tak. Kalau tak berjumpa, tak bertegur. Aku ada ramai kawan macam ni :-) "Friends" ni orang yang paling kita selalu lupa nak mention (kat twitter) , dan paling kita cari semasa kita dalam kesusahan, maybe?

Fake Friends - Ha. Ni semua orang tahu ! "Fake Friends" :') Aku ada berlambak "kawan" macam ni. And I'm okay. SO NOT. "Fake Friends" ni, jenis yang suka cakap belakang, tikam belakang. Dia buat baik depan kita, belakang kita? entah-entah lebih teruk daripada Syaitan. what? I'm just saying. We should stay away from "Fake Friends". Kalau tak, nahas kita nanti. Lagi-lagi rahsia yang kita TERbagitahu dia. Kononnyalah TER kan. Padahal memang kita nak bagitahu dia. Tapi kalau kita nak tahu "Fake Friends" kita ni camana. Kita kena pasang "spy" juga lah. Like. Kawan kita kena kawan dengan dia. And then, if kawan kita tu, bagitahu kita yang "fake friend" tu kutuk kita, then we'll know siapa "Fake Friend" kita :-) Yang bagitahu kita tu pula, boleh dikatakan Best & True friends juga lah.(kot)

Best Friends - Best Friends! Aku ada uhm.. banyak lah juga :) Best friends tempat aku share secrets, happy , susah & senang :) I just love all of my best friends :)

True Friends&Real Friends - True & Real ni sama je. Aku ada true friends&real friends ni. Kurang daripada 10 :-') True&Real friends ni, dia lebih kurang macam best friends juga. cuma , dorang ni special sikit. aku tak tahu apa yang specialnya dorang ni. tapi true&real friends are the most coolest friends in this whole wide world :') 

So. Thats my opinion tentang FRIENDS :) Aku harap friendship aku dengan all of my Friends, Best friends, True Friends, and my Real Friends takkan berakhir & berubah :) Yang fake friends tu. uhm. Sorry to say, korang lebih kurang macam friends je. cuma, korang rendah sikit. I'm sorry. To those yang ada Friends, Best Friends, True Friends and Real Friends, jaga hati dorang elok elok. And make sure, jangan korang je yang jaga hati dia :) Make them jaga your heart juga , okay? 

Thanks for reading! Harap ini dapat membantu awak semua tentang Rakan :-) Take care . x

No comments:

Post a Comment