Hey,Hey, My Name Is Ferra,be my followers !Ty

Saturday, July 7, 2012

Fake.

Kenapa kau harus pergi dari hidup aku? Kenapa? Kau janji dengan aku kau takkan tinggalkan aku. Tetapi. Kenapa tinggalkan? Kau dah janji ! Kau kejam ! Kau mungkir janji. Tak sepatutnya aku percaya janji janji palsumu itu :')

Kau tersangatlah kejam. Kau membuat diriku sakit. Air mataku jatuh kerana kau. Kau hampir membunuh separuh daripadaku. Kau kejam. Kenapa kau mesti pergi dari hidupku? Malah, kau berjanji denganku yang kau tidak akan tinggalkan ku? Kau curang. Kau kejam. Kenapa? Apa dosa aku kat kau?!

Kau sudah 'move on'. Aku? Masih menangis, masih mencuba mendapatkan cintamu yang pernah menjadi milikku itu. Kau tidak pernah tahu apa perasaanku semasa, dan selepas kau mengeluarkan kata putus itu kepadaku. Tidak pernah tahu. Tidak akan pernah tahu. Kau lebih kejam daripada kekasih pertamaku. Lebih kejam!

Mungkin aku boleh 'move on'. Tetapi, ianya sukar . Kerana kau melepaskan aku semasa cintaku masih kuat & rinduku belum hilang. Kenapa ? Kenapa kau sanggup berbuat begini kepadaku? Apa dosaku? Jika kau kata aku curang, aku tidak pernah curang. Tidak tidak dan tidak. Tidak akan. Tetapi, kau yang curang. Walaupun ianya hanya "fake relay", fikirkanlah perasaan kekasih. Jika kau tidak mengasihi, tidak mencintai aku, mengapakah kau meminta sesuatu yang kau tidak sepatutnya minta kepadaku? Kenapa? 

Aku tidak membenci dirimu. Aku hanya tidak suka akan kerenah mu. You're a heart breaker. You're a player. What else can I describe you? You're everything that a bad boyfriend have. No wonder your ex cheated on you. Terang terang aku ada depan mata, kau sia sia kan. Kau curang. Now. Serves you right ! :') Thats what I want. I believe in "What goes around comes back around" :') Yes yes yes yes !  Yes I do. You deserved that. 

Aku doakan kau happy dengan kau punya girlfriend yang pendek pastu bajet comel. And tudung tu kelepet cam rempit. Maaf. Aku memang kejam. Kalau nak dibandingkan aku dengan kau, aku lebih kejam. Kau memang kejam kerana kau mempersia-siakan seseorang yang dah terang-terang depan mata. Suruh 'baby' kau tu kelepet tudung tu elok elok sikit. Buat malu perempuan je kelepet tudung cam tu. Ke nak suruh aku ajar kelepet tudung elok elok? Kalau nak? Meh sini, bak skype name. Aku ajar dia ;) 

sincerely me, broken hearted girl.

No comments:

Post a Comment