Hey,Hey, My Name Is Ferra,be my followers !Ty

Saturday, July 21, 2012

Whatever.

Hi. 
I'm hurt. Semuanya salah kau. Mungkin ada juga salah aku.

So. The story iz like this. Aku kenal this one boy dari Eika. Eika & dia cousins. So we talked and bla bla. On 11 July, I invited him our sports day. Oh and I forgot. Dia pun 'suka' aku. why ada '' ? cuz. Baca je lah. So Dia datanglah kitaorang punya sports day :') Yeap. we 'dated'. no. bukan like a couple. we're just 'in love'. So. uhm. yeah. balik dari sports day tu, kitaorang otp. and bla bla. 

So! On Wednesday, Aiman Syahid tiba tiba datang jumpa aku. cakap "Wei Farrah, kau dengan F eh sekarang?" "*tak mengaku* takdela. kenapa?" "ok. tapi salah seorang antara korang kena hati hati. F tu player. dia nak game korang je." THEN BOOM ! Aku dah macam oh okay. Aku lari masuk toilet. Tak nangis. Aku tahan je. lagipun dalam toilet tu ada Atiqah :') Tak boleh nangis depan dia sebab lelaki. Lagipun dia tak suka F tu. Hm.

So... Aku cakap dekat F macam aku patah seribu gila. and then aku cakap thank you pe semua. then khamis tu, aku on kat sekolah. masa ictl en. boleh ah on. dia cakap aku percaya orang lain dari dia. of course la. dia tulis kat bio dia "taken with nyssa razak". and dia ada tweet "I love nyssa razak". I was like. whoa man.   that fast?! Balik sekolah tu, aku nangis. Parents semua tanya kenapa aku semua bagai tah. 

So the moral of the story, don't fall too fast. Lelaki ni, manis semasa sebelum couple je. bila dah dapat. jangan harap lah dia nak layan kau selalu. thats my opinion. no hate please.

So thats it. Inilah apa yang terjadi. Perit rasanya. :') Tapi apakan daya. Heh. Bye :)

No comments:

Post a Comment