Hey,Hey, My Name Is Ferra,be my followers !Ty

Monday, April 30, 2012

2012.

Assalamualaikum & Hi :) Whats up people? Welcome to my blog :) 

Its 2012 ! Lol. So. Hows life? 2012 adalah tahun yang sangat mencabar. Kenapa? Well. Maybe sebab aku naik kelas this year, and walaupun aku dikelas second last, tapi still banyak cabaran. Budak-budak 2Beringin semua pandai kot. First exam haritu, aku dapat 1A2B1C2D2E. So dapat number 19. Sad life. :(

A- Agama.
B-Maths & apa tah.
C- B.Malaysia.
D- Kemahiran Hidup & Sejarah.
E- Geografi & Science T.T

Teruk en? Aku tahu. Takpe. Salah aku juga. Tak belajar :( Hehehe. So. Tahun ni. Kes aku bergaduh takda lagi. Tapi, problem dengan kawan sekali ah. Sehari je :3 Aku mengalah :3 Heheheh.

This year, banyak kali aku emo. Eisk. Sifat 2010 aku datang balik :( And aku banyak kali menangis this year </3 . Serious sedih. Tak tahan. Patah sejuta ! :3 Oh and lupa nak cerita ! Takpe ah. Perenggan baru.

iPod aku kena rampas dengan cikgu Shukri :( Hm takpe. salah aku gak. :3 hehe. And aku jumpa orang yang digelar twitfamous haritu. 14th March tak silap ^^. hehe. Aku jumpa, Megat, Hafiz & Erul. Eh what? Aku nak jumpa Kyo tau sebenarnya. Tapi tak cam muka Kyo la pula time tu. Eisk. Nyeselllll aku. xD

And I guess, tu je kot aku nak cerita for now. If ada lagi news , aku share :) Thanks sebab sudi baca blog aku yang tidak seberapa ni :) Thanks a lot ! :)

No comments:

Post a Comment